پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

اولین پست سال 92

1392/1/27 0:34
نویسنده : مامان زیبا
1,864 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت.سال   91هم با همه خاطراتش گذشت،خاطراتی که با حضور پسرگلم فقط خوبیهاش رو به یاد دارم ،آری وقتی تو هستی فقط خوبی هست.

آرزو دارم سال 92 سالی پر از شادی ،موفقیت و سلامتی برای همه و برای خانواده کوچک سه نفره ما باشد.آمییییییییین.

خیلی تلاش کردم واسه لحظه تحویل سال نو ازت عکس بگیرم ولی اصلا همکاری نمیکردی و همش میخواستی دوربین رو بگیری

این هم عکس از سفره هفت سین که برای اینکه از دست های کوچولوی شما در امان باشه بالا اوپن اشپزخونه چیندم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
29 فروردین 92 10:43
ای جانم شیطونیهاشونم برای خودشون عالمی داره.
ان شا الله که سال خوبی داشته باشین همراه با صحت و سلامتی پسر کوچولوی نازتون و خونواده های عزیزتون.
اون وروجک رو از طرف من محکم ببوس.


ممنون عزیزم شما همیشه خیلی به ما لطف دارید
مامان طاها
29 فروردین 92 10:45
خیلی دوستت دارم عشق خاله.