پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

سفر نوروزی 92

1392/1/27 8:54
نویسنده : مامان زیبا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سفر نوروزی امسال ما در روز 6فروردین آغاز شد و مانند سال های گذشته تعطیلات رو در شمال گذروندیم.در طول مسیر طولانی سفر مثل همیشه آقا بودی فقط ساعت انتهایی سفر از نشستن در ماشین خسته شده بودی که البته خیلی طبیعی بود و ما زودتر خسته شدیم.

روز اول ،منزل بابایی نادر خیلی غریبی میکردی و اصلا آروم نمی شدی واز من و بابا دور نمی شدی ولی کم کم به محیط عادت کردی،توی عید دیدنی ها هم همش با بیبی انیشین گوشی من سرگرم بودی و اصلا دیگران رو تحویل نمی گرفتی ولی 13  به در پسر خوبی بودی البته وقت بازی وسطی ما بزرگترا ،خواب بودی.

1

از بالا و پایین رفتن پله ها خیلی خوشت اومده بود و تا در باز می شد بدو بدو میرفتی بیرون که پپله ها رو بالا و پایین بری.یکبار که من و شما طبقه پایین بودیم و من رفته بودم دستشویی پایین تا وضو بگیرم از بیرون در دستشویی رو قفل کردی و من کلی سر و صدا کردم تا یکی از بالا بیاد در  رو باز کنه ولی فایده نداشت تا کمی بعد مامان اینها از بیرون برگشتند و صدای من رو شنیدند و به فریادم رسیدند ولی اصلا باور نمیکردند که قفل کردن در کار شما بوده.

1

این هم آب بازی شما در دریای کیاشهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

قالبهای ساده و اختصاصی نی نی هاتون ...
28 فروردین 92 21:48
خاله جون سلام ................ دوست داری یه قالب داشته باشی که با عکسای ناز نی نی خودت درست شده باشه .......؟ بهمون سر بزن میتونی قالبهایی برا بقیه نی نی ها و دوستانتون درست کردیم ببینید
مامان طاها
29 فروردین 92 10:49
معلومه که به گل پسرمون حسابی خوش گذشته.
ان شا الله که همیشه و هر جا که هستین خوش و خرم باشید.



مامان محمود
29 فروردین 92 18:03
سلام زیبا جون ماشالا ماشالا عکسای پسملیتون خیلی خوب شده مثه خودش.راستی تو قسمت پرسشها در مورد تولد پسرم پاسخ داده بودید فهمیدم تولد پارسا گلی همین زودی هاست 2 ماه از پسر من بزگتره .میخوای براش جشن بگیری ایشالا؟؟


ممنون از لطفتون.آره ایشالا حتما جشن میگیرم ولی راستش هنوز تصمیم قطعی در مورد بزرگ بودن یا خودمونی بودن جشن نگرفتم
خاله کیانا
30 فروردین 92 23:41
سلاممممممممممممم یه سوال دارم، کدوم تقویم رو چاپ کردید واسه پارسا؟؟؟؟؟

فدات شم عزیزم.همشون عالیییییییییییییی بودند اصلا نتونستم یکیشون رو انتخاب کنم.ایشالا به زودی میذارمشون توی وبلاگ.فقط عزیزم فایل های psdاین تقویم ها رو اگه امکان داره میشه واسم بفرستی.چون توی چاپ روی کاغذ گلاسهA3 تار افتاده،گفتند اگه فایل psd اونها باشه کیفیت چاپش رو خودشون تنظیم میکنند من سال گذشته هم همین کار رو کردم














خاله کیانا
31 فروردین 92 15:23
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$______$$$$$_______$$$$$______$$

$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$

$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$

$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$

$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$

$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$$___________$$

$$____________$$$$$____________$$

$$_____________$$$_____________$$

$$______________$______________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$

$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$




we love you,too


خاله کیانا
1 اردیبهشت 92 13:44
فرستادم


MER30
مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:38
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک