پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

23 ماهگیت مبارک عزیزم

1392/2/17 18:10
نویسنده : مامان زیبا
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

وای اصلا باورم نمیشه،فقط یک ماه دیگه تا دوسالگی تاج سرم،قندعسلم،گل پسرم پارسا باقی مونده ومن هم در تلاش و تکاپو برای مراسم جشن تولد 2 سالگیت.البته تقریبا کارهای طراحی تولد رو به اتمام هست و باید به بقیه کارها برسم.

چون تا دوسالگیت مدت زیادی نمونده وعده های شیر خوردنت رو مدتی هست که  کم کردم ولی خیلی ناراحتم .اما قربونت برم شما اصلا ناراحت نیستی و تازه خیلی از بهونه گیری ها و غرغر کردنت های قبلت کم شده ،فکر کنم خودت هم فهمیدی که بزرگ شدی و باید با شیرمادر خداحافظی  کنی

تلویزیون ال سی دی که روز اول عید با دست های مبارک شما خراب شد،هنوز تعمیر نشده و به خاطر همین توی این مدت شما کارتون های مورد علاقه ات رو با لب تاپ یا گوشی نگاه میکنی.یکبار هم گوشی من رو انداختی داخل ماشین لباسشویی و ماشین رو روشن کردی ،ماشین لباسشویی موزیکال شده بود چون از گوشی داخلش آهنگ پخش میشد اما خدا رو شکر چون زود متوجه شدم به گوشی آسیبی نرسید.

از اونجایی که دیگه بزرگ شدی از چند روز پیش هم دیگه وقت خواب عصر یا خواب شب خودت تنها توی اتاقت میخوابی

اصلا نمی تونم ازت عکس بندازم چون یک لحظه هم نمی شینی و همش درحال جنب و جوش هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمیه مامان پارسا
18 اردیبهشت 92 20:18
سلام مامانی خوبید؟ تو پرسش های نیی نی وبلاگ پیداتون کردم . واسه گل غلتاندن

منم دامغانیم. بلینکیم؟؟؟؟؟




سلام عزیزم،آره خوشحال میشم

سمیه مامان پارسا
19 اردیبهشت 92 12:57
قربونت برم پسر خودت که نانازتره خدا حفظش کنه. دیگه بیشتر بهت سر میزنم البته برسم بشینم پشت سیستم . بوووووووووووووووس
مامان طاها
19 اردیبهشت 92 13:19
عشق خاله بیست و سه ماهگیت مبارک. شیطونک خاله چه کارهای میکنه. تو که از طاها بدتر خرج رو دست مامانی و بابایی میزاری. فدات شه خاله انقدر که شیرینی تو.
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
20 اردیبهشت 92 16:38
سلام گلم نظر لطفته
بله عزیزم هر سفارش طراحی با هر تمی که بخاهید بنده انجام میدم تم انگری برزد بین نمونه کارام ندارم ولی براتون به بهترین نحو طراحی می کنم که مورد پسند تون باشه


ممنون،حتما بهتون زحمت میدم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
21 اردیبهشت 92 11:06
سلام باشه گلم منتظرت هستم
مامان محمدرضا
26 اردیبهشت 92 2:33
سلام مامانی ممنون اومده بودید وبم از لطفی که داشتید ممنونم.پسر نازتم ببوس خوشگله ماشالا .


سلام.خواهش میکنم عزیزم
محیامامان دینا
26 اردیبهشت 92 18:48
23 ماهگیت مبارک گل پسر
سمیه مامان پارسا
26 اردیبهشت 92 20:39
سلام عزیزم. پسملی خوبه؟ نه فقط شمارو میشناسم. کسه دیگه ای هم هست؟؟؟.
راستی من بانک تجارت شعبه دانشگاه علوم پایه هستم ها یه موقع اون طرف ها اومدی معرفی کن ببینمت خوشحال مبشم. بوس


سلام عزیزم.نه من هم کسی رو نمی شناسم.حتما خوشحال میشم زیارتتان کنم
كتي(مامان آقا مهديار)
27 اردیبهشت 92 21:40
اي جووووووووونم ماشالله داري 23 ماهگيت مبارررررررررررك خاله جون بوسسسسسسسسس
شادی
29 اردیبهشت 92 0:24
سلام ایمیلتو چک کن عزیزم


فدات شم عزیزم.تو چقدر ماهی.آخه من محبت هات رو چطوری جبران کنم.خیلییییییییییی قشنگند.حتما توی تولد پارساجون ازشون برای تزیین استفاده میکنم ایشالا
شادی
29 اردیبهشت 92 23:50
عزیزم من اصلا توقع جبران ندارم فقط دعا کنید که منم پسر گیرم بیاد آخه زیاد دختر دوست ندارم چیکار کنم دست خودم نیست عاشق پسر بچه هستم




سلام عزیزم.ایشالا .من هم همین طور بودم


مامان طاها
30 اردیبهشت 92 0:34
مامانی خصوصی داری.
مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 4:34
وای خدا جون تولودت مبارک خوشگلم مامانی براش تولود گرفتی وقتی پست تولودشو گذاشتی ما رو هم دعوت کن بیاییم تــــــــــــبریک بگیم ok
ستایش*مامان محمود
31 اردیبهشت 92 13:15
سلام عزیزم پارسا جونم خوبه ماشالاچقده جیگل شدهخصوصی عزیزم