پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

خداحافظی با شیر مامان

1392/2/31 0:10
نویسنده : مامان زیبا
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

گلم از چند هفته قبل هر هفته یکی از وعده های شیرخوردنت رو کم کردم تا اینکه هفته گذشته به یک وعده رسید.و حالا از روز شنبه28 اردیبهشت اصلا شیر مامانی رو نخوردی عزیزم.

توی کتاب ریحانه بهشتی توصیه شده بود که برای از شیرگرفتن خوبه که کودک ،اناری که به آن سوره یس خونده شده بخوره ،به همین خاطر خیلی وقته که همه جا دنبال انار میگشتم ولی دیگه از شیرگرفتنت به انار خوردن نرسید و خودت با شیر مامان خداحافظی کردی

استرس  زیادی برای از شیرگرفتنت داشتم ولی خدا خیلی کمک کرد و تا حالا خیلی راحت این قضیه رو پذیرفتی و خدا رو شکر بهونه و بی قراری هم نمیکنی البته من هم به تغذیه ات خیلی اهمیت میدم  و در تنوع و ارزش غذایی در وعده ها و میان وعده هات دقت زیادی دارم ولی با این حال چون شیر مامانی رو نمیخوری همش نگرانم که گرسنه نباشی.

خدا روشکر میکنم که این مرحله از زندگیت یعنی دوران شیرخوارگی شما با خوبی به پایان رسید.من خیلی سعی کردم توی این مدت وظیفه مادری و شیردادن به شما پسرگلم رو به خوبی و درستی انجام بدهم .

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان طاها
31 اردیبهشت 92 8:44
خدا رو شکر که پارسا جون تونست به خوبی و خوشی و

سلامتی این مرحله رو هم پشت سر بزاره.

ان شا الله که همیشه تنش سالم باشه.
الهی آمین.


ممنون خاله جون
مامان طاها
31 اردیبهشت 92 8:59
گوارای وجود پاکش.
سمیه مامان پارسا,سارا
31 اردیبهشت 92 14:00
مبارکه پارسا جون ایشالا به سلامتی. عوضش مامانی هم راحت شد حسابی


ممنون عزیزم
مامان ارمیا و ایلمان
5 خرداد 92 10:51
الهی. خیلی سخته. من که مجبور شدم ارمیا رو زود بگیرم سخت تر بود. 6 ماه بهش بدهکارم.
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:36
افرین حالا دیگه یه مرد بزرگ شدی
می خوای تولد بگیری؟
14 خرداد 92 5:13
می خوای تولد بگیری؟ لیست سفارش ها مون رو دوباره باز کردیم. زود دیر میشه. یه سر به ما بزن خوشحال می شی...
مامان طاها
15 خرداد 92 23:10
پیشاپیش تولد پاکترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتونو تبریک میگم.
از طرف خاله مریم و طاها.
تولدت مبارک پارسا کوچولوی خاله.



ممنون عزیزم
مامانی درسا
17 خرداد 92 2:40
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن
من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

(عزیزم تولدت مبارک)


ممنون عزیزم
مامان طاها
17 خرداد 92 9:10
تولدت مبارک گل من
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 11:20
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
محیامامان دینا
24 خرداد 92 13:02
بسلامتی دیگه شیر نمیخوری هم مامان راحت شد هم خودت عزیزم.خدا رو شکر اذیت نشدی.
مامان طاها
26 خرداد 92 10:58
سلام.
زیبا جون کجایین????
چرا آپ نمیکنی?????
یه کمی هم فکر دل ما باش.
دل ما برای دیدن روی ماه پارسا جوووون تنگ شده.


سلام عزیزم.مطالب تولد پارساجون رو خیلی وقته آماده مردم ولی باز گل پسر ما دست گل به آب داده و لب تاپ رو خراب کرده,ایشالا تا چند روز آینده کار تعمیرش تموم میشه و با مطالب جدید میآیم.طاهای گلم رو ببوس