پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

پارسای عزیزم،تولدت مبارک

1392/3/31 14:26
نویسنده : مامان زیبا
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

 

آری، من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای ما تا زیباترین لحظه ها را برایم

بسازی . . .

پارسای عزیزم تولدت مبارک

 

١٧ خرداد

چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند....

برای من،

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته

 از روزی که قلبم با حس

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

 

...

اکنون ، فرشته مهربان آرزوهایم!

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که...

که فقط خدا میداند

و وجود جهان نیز

در زیباترین روز سال

شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

پارسای من

لبخند بر لبانت جاودانه.

بودنت مبارک

بر من و بر جهان !

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم
13 تیر 92 23:39
از خوندن نوشته ات چشمانم غرق اشک شد اسم پسر 5 ماهه من هم پارساست و عاشقشم
آرمیتا پری کوچک دریا
17 خرداد 93 8:42
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.