پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

بهترین ها برای بابای پارسا

1390/10/28 13:10
نویسنده : مامان زیبا
611 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی دایره ایست

 مرکزش صفر بزرگ

و منم داخل آن

و تویی نیز چو من

و من و تو با هم

می توانیم که از صفر

بسازیم عددی

و به اندازه اندازه خود

حجم این دایره را بیش کنیم

گرچه صفریم٬ ولی گسترش خویش کنیم

پس اگر من به تو یاری نکنم

و تو مانی بی من

یا بمانم بی تو

آسمان بی کس و بی مهر شود

دایره خالی و بی مصرف و خود صفر شود

   شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهيمه
26 دی 90 10:59
سلام
ايشاالله ساليان سال در كنار هم خوشبخت و پيروز زندگي كنين و بتونين حجم دايره زندگيتونو با صفا و صميمت و مهربوني گسترش بدين.http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(2).gif

خوشبختی شما هم ارزوی ماست.ممنونم

مامان سارینا
26 دی 90 13:34
سلام عزیز. وبلاگتو دیدم خیلی جالب بود مخصوصا آهنگش! لینکت کردم.