پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

نظرات (11)

پرنا
29 دی 90 18:12
سلام زیبا جان مرسی از لطفت ماشاالله پسر نازی داری
مامان عرشیا
29 دی 90 18:16
پارساجونم روروئکت مبارک عزیزم خیلی بهت میاد .زودتر راه برو تا مامانی خوشحال شه.
مامان پارسا
1 بهمن 90 7:57
زنده باشی و پایدار آقا پارسای نااااااز
یواش یواش باید خونه رو شبیه مسجد کنی مامانی


مامان نیاز
1 بهمن 90 11:41
سلام زیبا جان ممنون از لطفت چه خوبه که پارسا تو روروئک بهانه گیری نمیکنه آخه نیاز اصلا از ش خوشش نمیومد ولی حالا تا میبینه میگه: مامان دی سبار سده نی نی ؟ منم از اونا داشتم؟ آخه من جمع کردم این وسیله هاشو
مریم مامان آراد
1 بهمن 90 15:32
آخیییی.چه پسر بامزه ای. راستی هم فرش خونتون و هم میزتون عین مال ماست !!!!! تو عکس که دیدم کلی آشنا اومد واسم!!
محمد سبحان - میوه دل
1 بهمن 90 15:52
زیبا جون سلام ماشاالله پسر نازی داری خدا واست حفظش کنه . عزیزم ممنون که به وب پسر من سر زدی و واسش نظر دادی منم با افتخار لینکت کردم خیلی از وجود دوستای خوبی مثل شما خوشحالم .
بابای دوقلوها
2 بهمن 90 12:12
سلام. گل پسر ناز و مامانی دارید. وبلاگتون هم جالبه. منتظر حضورتون توی وبلاگم هستم. مایل باشید تبادل لینک می کنیم.


مریم(مامان روشا)
2 بهمن 90 16:02
بابای دوقلوها
2 بهمن 90 19:18
سلام. ممنون که بهم سر زدید. من شما رو لینک کردم. ولی خودمو توی لینکهای شما ندیدم. یه بار دیگه چک کنید شاید لینک نشده باشم. بازم ممنون
بابای دوقلوها
2 بهمن 90 19:35
ممنون زیبا خانوم.
مه رخ
8 بهمن 90 10:44
چه پسری چه قند عسلیییییییییییییییی هزار تا بوووووووووس