پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

عکس های آتلیه

1391/1/16 21:47
نویسنده : مامان زیبا
2,208 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکس های پسر قشنگم تو آتلیه سیب سبز رشت.من که خیلییییییییی دوسشون داشتم و راضی بودم فقط دوست داشتم با لباسای متنوع تری  عکسای بیشتری ازت می گرفتیم .تو آتلیه با خانوم و آقای عکاس خیلی دوست شده بودی و خوب براشون می خندیدی و محیط انقدر واست جدید و جالب بود که به من و بابا توجهی نمی کردی.از فلش دوربین هم خیلی خوشت اومده بود و با هر فلش کلی ذوق می کردی.البته گاهی هم اعتراض میکردی و اصلا رضایت نمیدادی لباس هات رو عوض کنیم ولی به قول آقای عکاس گریه هات الکی بودند و همکاریت فوق العاده بود.

 

          شلک های محدثهپارسا رضایی

دنیای زیبا

بقیه عکس های فوق العاده قشنگت در ادامه مطلب.................

پارسا رضایی

شلک های محدثه

پارسا رضایی

شلک های محدثه         

پارسا رضایی

شلک های محدثه

پارسا رضایی

شلک های محدثه

پارسا رضایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان مرسانا
17 فروردین 91 7:57
ماشاالله هزار ماشاالله...خیلی چهره نازی داری عزیزم.....خیلی عالی بود.....
مامان طاها
17 فروردین 91 8:03
خیلی قشنگ و ناز شدن. عالی عالی بود.
مامان طاها
17 فروردین 91 8:04
الهی خاله قربون اون چشمای قشنگت بره.
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
19 فروردین 91 1:07
سلام... ماشالله چه پسمل نازی خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش (: مرسی به وبم سر زدید
پارميدا
19 فروردین 91 11:15
ماشاءالله الهي هميشه زنده باشه راستي به وبلاگ دختر منم سر بزنيد خوشحال مي شم....
شادي
16 اردیبهشت 91 0:40
دوست دارم لباش و ماچ كنم
شقايق
19 اردیبهشت 91 9:09
ماشالله چه چشمايي داره پسرتون
منم دلم پسر ميخواد


ایشالا خدا یک خوشگلش رو بهت عطا کنه
طاهرنیا
10 تیر 94 15:43
حضور شما در سیب سبز مایه ی مباهات ما بود باز هم در خدمت شما هستیم