پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

کودک من

1391/2/25 15:26
نویسنده : مامان زیبا
529 بازدید
اشتراک گذاری

                         madar

قصد فردا نکنی کودک من !

تو به فردا و به دیروز میندیش دگر !

لحظه را قدر بدان

من تو را می خواهم که در این لحظه کنارم باشی ...

با من از فردا ها لحظه ای حرف بزن

آخر ای کودک دلبند گلم .

چه کسی می داند؟ شاید این فرداها ، هرگز از راه نیاید !

لحظه را قدر بدان !

قدر این لحظه سبز ،قدر این صبح دل انگیز بهار،

قدر این ظلمت شب ،قدر این ماه پر از وهم و گمان!

همه را ،کودک من ،قدر بدان ...

من دلم می خواهد، تا که هستم، با من ،مهربان تر باشی،

و اگر شد گاهی ،تن تنهایم را ،تنگ در آغوش کشی،

به خدا معجزه ها خواهد کرد، یک دل پر احساس ،یک لب پر لبخند،

و کلامی که درآن ،عاطفه ها می بارد...

لحظه را قدر بدان!

یک نوازش می تواند حتی ،بشکند فاصله هایی را

که اندازه فردا دور است،

و به هم وصل کند ،دو نگاهی را که ،مثل سرما ، سرد است.

لحظه را قدر بدان و به فردا و به دیروز دگر فکر نکن.

و به امروز و به این صبح ، به این لحظه سبز بیندیش فقط

تا که شاید او را ،که همه خوبی ها ،خصلت مطلق اوست ....

لحظه ای پاس بداری و بگویی :

« خدایا شکرت »

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاس
26 اردیبهشت 91 15:02
ممنون عزیزم.بوووس واسه پارسای نانازی
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 14:44
عزیز دلم ممنون که بهمون سر زده بودید و برای تولد رادین بهترین هدیه که پیام تبریکتون بود رو داده بودید دوستتون داریم و خوشحالیم که با شما اشنا شدیم از روی پارساجون ببوسید.
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 اردیبهشت 91 17:54
قشنگ بود و پر احساس...
مامان پریسا
29 اردیبهشت 91 2:50
خیلی زیبا بود.
بابای دوقلوها
31 اردیبهشت 91 7:08
خیلی زیبا بود مرسی
ثمین
31 اردیبهشت 91 13:02
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
خاطره مامان بردیا
3 خرداد 91 20:03
خیلی قشنگ بود