پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

مادر

1391/1/26 16:59
نویسنده : مامان زیبا
502 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم دیشب وقتی که تو بغل من ناز خوابیده بودی به این فکر می کردم که من هم یک روزگاری تو آغوش  پر مهر مامانم آروم میگرفتم اگرچه شاید از اون روزای دور چیزی یادم نیست ولی روزای نزدیکتری که  نگاه و صدای مامانم برام آرامش بزرگی بود خوب یادمه روزایی که با رفتن مامانم تموم شدند و حالا با یک حسرت همیشگی فقط برای من شدند یک یادگاری.الان که دارم این مطلب رو واست مینویسم صورتم از اشک چشام خیس شده ودلم واسه مامانم خیلییییییییی تنگ.ایشالا روزای بی مادری واسه هیچ کی نباشه.مامان خوبم روحت شادو یادت تا همیشه همیشه گرامی.

                                           

دست پر مهر مادر
تنها دستي ست،
که اگر کوتاه از دنيا هم باشد،
از تمام دستها بلند تر است...

مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن....

                                   

                                   

دیشب مراسم دومین سالگرد مامانی بود .توی مراسم سالگرد خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اذیتم نکردی آخه ماشالا دیگه واسه خودت مردی شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه
27 فروردین 91 11:07
روح مادرتون شاد باشه کاش بودن و از وجود نوه نازشون لذت میبردن
مامان هلا
27 فروردین 91 11:10
مامان هلا هستم پسرتون خيلي ناز اگه به وب هلا هم سر بزنيد و نظرتون رو بگيد ممنون مي شم
مامان شايان
28 فروردین 91 7:37
سلام خدا رحمتشون كنه. عكس هاي پارسا جون هم خيلي خوشكل شده. خدايا پارسا خوشكله و عزيزانش را سالم و سرحال نگه دار.
شکلات مامانی وباباش
28 فروردین 91 12:44
خدابیامرزدش
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 فروردین 91 13:07
سلام حال این روزای منم عجیب بغض آلوده هر لحظه بزرگ شدن بینظیرشو در درونم حس میکنم....... بعضی از جمله هاتو یادداشت کردم خیلی قشنگ بود خیلی
مامان آرتین
28 فروردین 91 13:54
روحشون شاد
مامان طاها
31 فروردین 91 18:02
روحشون شاد. ان شا الله بازماندگان سلامت باشن.