پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

این روزها

1391/1/29 14:28
نویسنده : مامان زیبا
639 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها پر  از بغضم، پر از غم،پر از آه،پر از اشک ،پر از حسرت ندیدنت......................

امروز که بگذرد  2سال از آخرین بار که دیده امت می گذرد  ولی نه ، دو سال نه، 2000 هزار سال است انگار.

این غم ،این بغض تمامی ندارد این اشک ها پایان ندارد همچون مهریانی هایت که انتهایی نداشت

 

خدایا صبوری صبوری...............

پارسای گلم من رو ببخش که این روزها اشک های من برایت علامت سوال شده اند از خدا می خواهم

که هیچ وقت هیچ وقت معنای غم را نفهمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شايان جون
29 فروردین 91 8:06
سلام
واقعا از ته دل ناراحت شدم كه مادرتون رو از دست دادين. خدا روحشون رو شاد نگه داره.
بابای دوقلوها
29 فروردین 91 17:32
خدا رحمت کنه مادر بزرگوارتون رو. روحش شاد
مامان آرتین
31 فروردین 91 13:25
عزیزم از خدا میخوام بهتون صبر بده. درکتون میکنم واقعا سخته آخه خودم هم چند ماهی میشه پدرم رو از دست دادم...........
مامان طاها
31 فروردین 91 18:01
خدا رحمت کنه روحش شاد. کاملآ میدونم چی میگی ولی هیچ کاریشم نمیشه کرد فقط سعی کن خودتو کنترل کنی که روحیه پارسا جووون بهم نریزه.
مام پارسا
4 اردیبهشت 91 16:30
سلام زیبا جون.خدا مامان مهربونت رو بیامرزه و سایه شما رو بالای سر پارسا جون نگه داره. با خوندن جمله های قشنگت اشک از چشمام سرازیر شد. خدایش بیامرزد
شادي
16 اردیبهشت 91 0:46
از دست دادن عزيز خييييلي سخته. دركتون ميكنم چون باهاتون هم دردم بهشت لايقشان...