پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

تا تولد...........

1391/2/31 18:13
نویسنده : مامان زیبا
652 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروینروزای زیادی به تولدت نمونده قشنگم و دغدغه های این روزای من همش شده جشن تولدت.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین میدونم هنوز خیلی کوچولویی و هنوز مفهوم جشن تولد رو نمیدونی عزیزم اما به نظر من جشن تولد احترام به کسی است که دوسش داریم وتو دوست داشتنی ترینی پس بهترین ها رو واست میخوام.

 شکلکهای جالب و متنوع آروینکلی واسه تولدت برنامه داشتم .دلم میخواست اگه راه بیفتی جشن تولدت رو توی خانه اسباب بازیها بگیرم ولی خب ایشالا سال دیگه.فکر میکردم خونه جدیدمون که خیلی بزرگتره تا قبل از تولدت آماده میشه و میتونم یک جشن تولد با شکوه واست بگیرم ولی اینم نشد

 شکلکهای جالب و متنوع آروینهمه برنامه هام به هم ریخته ............

 شکلکهای جالب و متنوع آروینهمه فکر و ذهنم شده جشن تولدت البته دارم به یک نتایجی میرسم .

 شکلکهای جالب و متنوع آرویناشکال نداره .همه سعی خودم رو میکنم که اگه حتی امسال توی جشن تولدت تعداد مهمون ها کم تر باشه ولی  ایشالا  چیزی از شکوهش کم نشه.

                                            شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
1 خرداد 91 2:11
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 0:50
تولد یک سالگیت پیشا پیش مبارک اقا کوچولو،مامانی ایشاالله با شکوه و به خوبی مراسم جشن رو برگزار کنید
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:34
تولدت مبارک پارسای ناز و خوشگلمما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین
آسمونی
3 خرداد 91 10:10
سلام تولد پسر نازتونو پیشاپیش تبریک میگم برای سوالتون : می خواستم بگم من فایل عکسی که میخواین رو دارم البته به صورت jpg هستش . اگه به دردتون میخوره ایمیل بدبد تا براتون ارسال کنم . موفق باشید .
بابای دوقلوها
3 خرداد 91 14:29
پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم پارسای عمووو انشالله 150 سال با سرافرازی و سربلندی زندگی کنی مامانی نگران نباش، جشن تولد حتما با شکوه برگزار میشه.
خاطره مامان بردیا
3 خرداد 91 20:04
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزممممممممم
مامان شايان جون
4 خرداد 91 10:27
سلام پيشاپيش تولدت مبارك آقا پارسا. ايشالا هميشه خوش و خرم باشين.
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:08
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی
مامان آریا
9 خرداد 91 9:25
ای جانم چه زود بزرگ شد این گل پسر شما هم مثل من درگیر تولد شدین منم خیلی دوست دارم واسه پسرم یه تولد بزرگ و باشکوه بگیرم ولی چون جا نداریم و اریا هم کوچولوهه تصمیم گرفتیم یه تولد کوچولو واسش بگیریم ان شا ا... سال اینده براش یه تولد جانانه میگیریم راستی دیروز اریا ما رو با قدمهاش غافلگیر کرد . امیدوارم که پارسا جون هم تا تولدش راه بره و شما رو خوشحال کنه