پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

سفر به همدان و بانه

1391/7/4 8:53
نویسنده : مامان زیبا
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

اغاز سفر ما  به همدان روز یکشنبه ٢٦ شهریور همراه با خانواده خاله  عشرت بود.سفر خیلی خوبی بود چون شما مثل همیشه پسر خیلی خوبی بودی.تا چهارشنبه روز در همدان بودیم و چهارشنبه صبح به سمت شهر بانه حرکت کردیم.از مراکز خرید بانه یک عالمه برای شما خریدهای قشنگ کردم.پنج شنبه عصر هم به سوی تهران راه افتادیم وتا جمعه عصر منزل خاله مریم مهمون بودیم.اونجا حسابی خرابکاری کردی مثلا همش میرفتی پریز یخچال و فریزر رو از برق میکشیدی،چنکه رو هول می دادی ومینداختی زمین و..............

                                             محوطه غار علیصدر

 

                                                 غار علیصدر

 

                                             تله کابین گنج نامه

 

                                                      در راه بانه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ارمیا و کسری
4 مهر 91 9:29
سلام. ایشالله همیشه به سفر وخوشی. پارسا جون خوبه؟ روی ماهشو ببوس.
مامان آرتین
9 مهر 91 11:45
چقدر بزرگ شدی عزیزم بووووس
مامان پارسا
11 مهر 91 15:36
سلام عکسای اتاق پارسا را تو وبلاگش آپلود کردم.
مامان پارسا
13 مهر 91 15:09
سلام اگه میشه شما هم عکس اتاق پسر گلتونو بذارین چون تو خونه جدیدمون میخوام دکور اتاق پارسا رو تغییر بدم نیاز به ایده دارم.
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 13:51
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس تخصصي البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
ثمین
2 آذر 91 13:44
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:21
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم