پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

پارسا کوچولوی 1ساله

1391/3/24 21:31
نویسنده : مامان زیبا
781 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

و حالا پارسا کوچولو  الان دیگه 1سال سن داری با دو تا مروارید قشنگ که لبخندات رو قشنگ تر کرده.در حالت نشسته خودت رو به هر چیزی که میخوای نزدیک میکنی ولی هنوز راه نمیری و فکر کنم قصد داری رکود دیر راه رفتن در اقوام و فامیل رو بزنی ولی مهم نیست عزیزم خدا رو شکر که سلامتی.

این هم دایره لغات مفهوم پارساجون تا 1سالگی:

بیب بیب:ماشین ، ماما:مامان ، ممه:غذا

بابا ، دد، بای بای،جی جی،نی نی،نه نه،من من

همراه با لغات نامفهوم دیگه ای که زمزمه میکنی.

از روز تولدت یاد گرفتی که دستت رو دراز میکنی و مدام میگی "می می" فکر کنم یعنی"بدید به من "یا "من میخوام".

ماشین شارژی رو که هدیه تولد من و بابا سجاد واسه تولدت بود رو خیلی دوست داری وهمش میگی بیب بیب و وقتی هم که سوار میشی  صدای ماشین از خودت در می آری .

اصلا علاقه ای به تماشای کارتون های ایرانی نداری و همچنان عاشق تماشای بیبی انیشین و اخبار  هستی .بازی با توپ رو خیلی دوست داری ولی با بابا سچاد بهتر از همه توپ بازی میکنی

به پارک علاقه زیادی داری البته پارک رو بیشتر به خاطر حضور بچه ها دوست داری ولی از تاب بازی هم خوشت می آد.

غذای ما آدم بزرگ ها رو خیلی دوست داری و از دیدن غذا ذوق میکنی.

با آدمهای غریبه و جدید که شما رو ناز میدن خیلی زود دوست میشی و حسابی براشون دلبری میکنی

 

 واین هم چند تا عکس درست در لحظه تولدت ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عاطفه
25 خرداد 91 21:13
چرا گریه میکنی خاله ؟!! حتما چون لحظه تولدت بوده خواستی تداعی خاطره بشه . قربون خندیدنات بشم که انقدر خوشکل میشی وقتی میخندی
مامان آرتین
26 خرداد 91 21:18
آخی نازی گریه نکن جیگرم
مامان سارینا
28 خرداد 91 15:39
ايشالله عمر زياد و باعزت داشته باشي عزيز دلم
بابای دوقلوها
3 تیر 91 15:14
ب ب تی تی بو بو ها ها خو خو؟ ترجمه: پارسا جون دوستت داریم
مامان مهبد كوچولو
17 تیر 91 9:30
مامان زيبا منظورم مهبد نبود ( موضوع پرسش مطرح شده ، نشستن و راه رفتن ) منظورم دوست مهبد بود . به هر حال ممنونم از راهنماييت . آقا گله رو ببوس