پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

شیطونک

1391/12/5 22:12
نویسنده : مامان زیبا
534 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هرچی میگذره شیطنت هات بیشتر و بیشتر میشه،اصلا نمیشه یک لحظه ازت غافل شد.

عاشق اب بازی هستی ،خدا نکنه در سرویس بهداشتی یا حموم باز بمونه،بدو بدو میری و همه جات رو خیس میکنی.

یادگرفتی اوضاع که به وفق مرادت نباشه میگی "ای بابا"

گوشی موبایل من رو هم که مال خودت کردی،باهاش پیامک میزنی،آهنگ گوش میدی،فیلم عموپورنگ و کارتون نگاه میکنی،گوشی بی سیم خونه رو هم که مدام پشت گوشت میگیری و با زبون شیرین خودت میگی الو بابا

اسباب بازیهات که دیگه هیچکدوم سالم نموندند.وای که اگه دستت به جعبه وسایل ارایش من بیفته،البته تقریبا همشون رو نابود کردی

مدام میری روی مبل های راحتی و از دسته اونها می ای پایین و هربار با اینکارت گوشت تن ما رو آب میکنی.

عادت کردی که وارد هرجا میشی بلافاصله در رو پشت سرت می بندی حتی وقتی توی پاساژ هم میریم در هر مغازه ای که بازه میری داخل تا در رو ببندی

بیرون هم که میریم اصلا دستت روبه ما نمیدی و ما باید هرجا شما میری  دنبالت بیایم به خاطر همین وقتی باشما  میریم پاساژ اصلا به خریدهامون نمیرسیم چون همش باید مراقب شما باشیم

شیطونک من ،فسقلی من دوست داریم

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
7 اسفند 91 13:28
دوست بزرگوار زیبا عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
قالب و تقویم کودکانه
7 اسفند 91 14:56
طراحی تقویم های زیبای اختصاصی سال 92 برای کودکان بدون استفاده از تم ها و تقویم های آماده با طرح دلخواه شما تقویم طراحی می شود http://baby-graphic.blogfa.com
مامان فتانه
12 اسفند 91 18:11
چه پسر نازی دارین...شیطون بلا...پیش ما هم بیاین خانمی
مامان طاها
13 اسفند 91 10:09
سلام عشق خاله. دلم برات تنگ شده پارسا کوچولوی شیطون. وقتی به وبلاگت اومدم دیدم مامان زیبا پست جدید گذاشته کلی خوشحال شدم. خیلی دوستت دارم. میون شیطونیهات مواظب خودت باش. از راه دور میبوسمت پارسای خاله.
نی نی توپولی
15 اسفند 91 1:38
ماشالله به پارسا جون