پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

نظرات (13)

مامان علی خوشتیپ
6 دی 91 14:03
هزار ماشاالله خیلی ناز شدی.مبارکت باشه ایشاالله آرایشگاه دومادیتو بری
هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 16:15
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان پرهام
15 دی 91 20:43
به به چه پسر خوشگل و چه اتاق تمیزی! اتاق پرهام که همیشه در حال انفجاره!
یک دوست
19 دی 91 17:54
سلام عزیزم نی نی ماشا الله خیلی خیلی نازه با اجازه شما من وبلاگتون رو لینک کردم خوشحال می شم به وبلاگ ما هم یه سر بزنی تازه امروز راه افتاده اگر دوست داشتی وبلاگ مارو اینک کنیhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/
مامان اریا
1 بهمن 91 10:54
به به چه گل پسری خوشگل بودی حالا خ.شگل تر شدی آقا...
محدثه
8 بهمن 91 14:03
عزیزم به وبلاگ من بیا و تو مسابقه بزرگ شرکت شهر خاطره شرکت کن جوایز خوبی دارهههه.به هر کس میشناسی اطلاع بده ممنونم
مامان طاها
10 بهمن 91 11:53
سلام پارسا گلی خاله. هزار ماشاالله چقدر ملوس و خوشگل شدی الهی خاله قربون اون معصومیت نگاهت بره.
مامان طاها
10 بهمن 91 11:58
موهایت چه کوتاه باشه چه بلند همه جوره بیستی. مبارک باشه. آن شا الله آرایشگاه دومادیت
مامان طاها
10 بهمن 91 12:02
وای از دسته این مامان پارسا جونی که هر شب ما رو دست خالی برمیگردونه چی کار میکنی زیبا جون? چرا آنقدر دیر به دیر آپ میکنی?
مامان طاها
10 بهمن 91 12:04
بوس برای داداش پارسا جون
مامان طاها
10 بهمن 91 12:11
خیلی خوشحالم که بازم میتونم براتون نظر بزارم
مامان طاها
10 بهمن 91 12:26
پارسا جونی به کمک مامانت احتیاج دارم
زیبا جون نوشته بودی که تو هم گوشی ارک اس مشکی داری
خیلی خوشحالم چون اولا یه وجه تشابه دیگه با هم پیدا کردیم و دوما اینکه شاید بتونی یه کمی کمکم کنی چون هر چه باشه تو دیگه دستت به این گوشی عادت کرده و دیگه آنقدر سر به سرش گذاشتی دیگه همه چیزش دستت اومده.
دو تا مشکل دارم باهاش اول اینکه نمیتونم باهاش مطلب جدید تو وبلاگ طاها بزارم یعنی تو قسمت ارسال مطلب جدید اونجایی که باید مطلب تایپ بشه صفحه کلید نمیاد که تایپ کنی .
دومین هم اینه که برای اپلود عکس زیاد راحت نیست و فقط یه دونه عکس اپلود میشه.
میخواستم بدونم شما میدونی مشکل از کجاست و چرا این‌جوریه و چه کار کنم که درست بشه و اینکه ماله تو هم همین مشکل رو داره یا نه?



تو اندرویید گوشیتو تغییر دادی?
یا همون اندرویدی که رو گوشی نصب بود همونه.




نه عزیزم من تغییرش ندادم
مامان طاها
10 بهمن 91 12:29
مطمئنم که این مشکل با قابلیتهای این گوشی قابل حله. اما نمیدونم چه طوری? اگه کمکم کنی ممنون میشم.