پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

19ماهگی عزیز دلم پارسا

1391/11/24 16:31
نویسنده : مامان زیبا
906 بازدید
اشتراک گذاری

19ماهگیت مبارک قشنگم

 

 

هر ماه که میگذره بزرگ و بزرگتر میشی.ماشالا چی بگم از شیطنت ها و بازیگوشی هات.

شب هاکه وقت خوابت میشه همش دور و اطراف بابایی میگردی و میگی لالا لالا و دوست داری همراه با بابایی بخوابی نه مامانی

کابینت های اشپزخونه که هنوز از دستت در امان نیستند و هربا که من به اشپزخونه میرم بدو بدو من رو دنبال میکنی و حتی وقتی من اونجا رو ترک میکنم وخرابکاریهات رو کنار نمیگذاری

کشوهای کابینت و میزتلویزیون رو باز میکنی و میری داخلشون میشینی.حتی داخل طبقه های داخل کابینت هم میری میشینی.

انقدر ازمبل ها بالا و پایین می پریدی و ما رو میترسوندی  که مجبور شدیم چندتا از مبل ها رو برعکس کنیم تا این کار خطرناک از سرت بیفته

تیتراژ پایانی سریال های تلویزیونی رو خیلی دوست داری و اگر شاد باشند شروع به رقصیدن میکنی،کلا به موسیقی خیلی علاقه داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
17 بهمن 91 16:45
20 ماهگی پارساجون مبارکگلپسر فقط چند روز از دخمل من کوچیکترهدوست داشتید بهمون سر بزنید
مامان طاها
18 بهمن 91 11:52
بیست ماهگیت مبارک داداش پارسا
مامان طاها
18 بهمن 91 11:56
زیبا جون بازم نشد البته این مرورگر هم میشه توش تایپ کرد هم عکسها رو آپلود میکنه اما در مرحله آخر درج نمیکنه. دیگه کلافه شدم خیلی وقتمو میگیره.
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:26
عزیز بزرگوار مامان زیبا برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 14:00
دوست بزرگوار مامان زیبا برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.