پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

30 ماه با پارسای عزیز

1391/12/17 13:12
نویسنده : مامان زیبا
595 بازدید
اشتراک گذاری

٢١ ماهگیت مبارک عزیزتر از جانم

 

ماشالا دیگه حسابی بزرگ شدی،روزهای زیادی به تولد دوسالگیت نمونده،دیگه باید کم کم به فکرجشن تولدت باشم.

با نزدیک شدن به بهار و بهاری شدن اب و هوا پارک رفتن توی برنامه روزانه شما قرار گرفته و با دیدن پارک وای که چقدر خوشحال میشی و باید با گریه و ناراحتی از اونجا برگردی.

هرچی  بزرگ میشی شیطنت هات هم بزرگ میشن.همین چند روز پیش گوشی تلفن دستت بود و داشتی مثلا با بابا الو میکردی ،که رفتی تو حموم و گوشی رو شستی و برگشتی و بی سیم رو نابود کردی،فدای یک تار موت.

همه بچه ها با قصه و جی جی لالا میکنند ولی شما با ماشین هات.وقت خواب یکی از ماشین اسباب بازیهات رو میاری توی رختخواب و انقدر باهاش بازی میکنی تا خوابت میبره.

شب ها که میشه یاد دیگران رو میکنی و گوشی مامان رو برمیداری و پیام میفرستی و شماره میگیری.دیگه همه اگه اخرشب گوشیشون زنگ بخوره یا پیام داشته باشند حدس میزنند که شما یادشون رو کرده ای.

این هم عکسهای 21ماهگیت در حال سرگرمی مورد علاقت ،خونه سازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بیست رنگینگ
17 اسفند 91 13:37
سلام به مامان و بابای کوچول ناناز خدا این نی نی کوچولو رو حفظ کنه و چراغ بلاگش همیشه روشن باشه وبلاگ این نی نی رو مشهور کنید خوبه هاااااا http://www.20ranking.com
بیست رنگینگ
17 اسفند 91 13:38
سلام به مامان و بابای کوچول ناناز خدا این نی نی کوچولو رو حفظ کنه و چراغ بلاگش همیشه روشن باشه وبلاگ این نی نی رو مشهور کنید،خوبه هاااااا http://www.20ranking.com
مامان طاها
18 اسفند 91 23:14
بیست و یک ماهگیت مبارک داداش پارسا ان شا الله صد و بیست سالگیت.