پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

اول دنده عقب

1390/11/12 16:00
نویسنده : مامان زیبا
597 بازدید
اشتراک گذاری

                                Footprints Boy Dj picture

پسر گلم پارساجون با ورود به ماه هشتم هر روز که میگذره مهارت بیشتری در حرکت کردن پیدا می کنی

 طوری که این روزا مدام غلت می زنی و درحالت سینه خیز کاملا به دستات تکیه می کنی و برای چهار

دست وپا رفتن تلاش زیادی می کنی و حاصل این تلاش چرخیدن و حرکت به سمت عقبه و در مدت زمان

 کوتاهی یک فاصله چندمتری رو به سمت عقب با ذوق و خوشحالی تمام طی می کنی و از وقتی هم

 که قصه حسنی رو نگاه می کنی یاد گرفتی درحالت سینه خیز خودت رو تکون تکون بدی انگار که داری

ایروبیک کار میکنی                                    baby with balloon and diaper and dog animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی هدیه
5 بهمن 90 9:09
عزیزم هدیه هم اول دنده عقب می رفت وقتی برای اولین بار جلو اومد کلی تعجب کرد منتظر اون لحضه باش
فاطمه
5 بهمن 90 10:21
مامانی جونی سلام من اومدم واسم گوسفند بکشید
فاطمه
5 بهمن 90 10:22
وبلاگتون خیلی نازه
فاطمه
5 بهمن 90 10:22
پسرتونم که الماس وبلاگتونه
فاطمه
5 بهمن 90 10:23
ماشالله که دنده عقب اومده
فاطمه
5 بهمن 90 10:23
خب نی نی جون یکم برو جلو دل مامانی شاد بشه
فاطمه
5 بهمن 90 10:26
سلام مامانی جونی خوبی من خیلی اسم پارسا دارم تو پیوندهای وبلاگم خودتون بگید با چه اسمی لینکتون کنم
فاطمه
5 بهمن 90 10:28
به اسم پارســا جونـــــــی لینک شدی عزیزمـــــــــــ
فاطمه
5 بهمن 90 10:29
مامانی جون اگه دوست داشتی منو هم لینک کنید مرسی
شيوا مامان پارسا و پري ناز
6 بهمن 90 4:22
سلام ماشالله خدا نگهدارش باشه
مام پارسا
7 بهمن 90 1:24
سلام زیبا جون.ماشالله چه پسر ناز و جیگری دارید خدا براتون نگهش داره ایشالله. عزیزم مرسی که به دیدنمون اومدی.اتفاقاً من هم خیلی دوست داشتم با هم اسم های پسرم دوست بشیم. با اجازه لینکتون کردم. شما هم اگر دوست داشتید لینکمون کنید با اسم" پارسا قشنگ ترین هدیه خدا" باز هم بیا پیشمون
مامان پریسا
8 بهمن 90 17:03
قربونش برم با دنده عقب رفتنش
مامان نسترن
8 بهمن 90 20:43
نازیینم..نمیدونم چرا بچه ها با دنده عقب شروع میکنن..دخملی من هم با دنده عقب شروع کرد
مامان کوروش
9 بهمن 90 11:53
زیبا جون نکنه از دست ما ناراحتی همه نی نی ها اولش دنده عقب می رن
مامان عرشیا
11 بهمن 90 11:34