پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

نظرات (9)

خاله جون...
30 بهمن 90 11:23
سلام تو رو خدا شما دیگه اگه میتونید به این سوال من جواب بدید چه جوری عکسا رو از زمینشون جدا میکنید و توی یه زمینه دیگه قرار میدید؟؟؟حتما باید نرم افزار فتوشاپ حرفه ای داشته باشیم؟یا با همین فتوشاپی که روی اکثر سیستما نصبه و معمولا سایز عکسو باهاش کوچیک میکنیم هم میشه؟؟؟


اره خانمی من با همین فتوشاپ معمولی کار میکنم با استفاده از ابزار برش عکس رو میبری و داخل بک گراند مورد علاقت کپی میکنی من زیاد حرفه ای نیستم امااگر سوالی داشتی در حدی که بلدم خوشحال میشم کمکت کنم
مامان روژا
30 بهمن 90 14:57
سلام ممنون از بابت تبریک تولد ماشاالله هزار ماشاالله پارسا جون چقد شیرینه
مامان پریسا
30 بهمن 90 19:01
وای چه خوشکل درستشون کردی دستت درد نکنه
مامی شیما
1 اسفند 90 12:21
ماشالا چقدر نازهههههههه این گل پسرتون
خاله جون...
2 اسفند 90 10:42
خیلی ممنون از پاسختون...
وقتی عکسو با ابزار فتوشاپ باز کردم باید توی کدئم گزینه برم؟؟
اگه میشه قدم به قدم بهم بگید ممنون میشم...
پارسای خوشگلمو ببوسید


خاله جون لطفا ادرس ایمیل یا وبلاگتون رو بذارید تا واستون یک فایل اموزشی ساده که خودم از روی همون یاد گرفتم رو بفرستم
مامان گیلاس
2 اسفند 90 14:47
سلام ممنون که به ما سر زدین گل پسرو ببوسید
خاله جون...
3 اسفند 90 1:13
ادرس ایمیلمو تو نظر خصوصی گذاشتم واستون
ساناز
4 اسفند 90 12:25
مامان سمانه
12 اسفند 90 4:37
آخ که چقدر جیگری تو پسر