پارسا پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♥ ღعاشقانه برای پسرم پارساღ ♥

پارسا بهانه گیر شده

1390/12/3 12:29
نویسنده : مامان زیبا
406 بازدید
اشتراک گذاری

  یکی دو هفته ای میشه که بهانه های جدید می گیری

                                                  www.smilehaa.org     

دست وپات رو محکم میکوبی زمین و گریه میکنی اون وقت باید یا ببریمت به قول خودت "در در" یا از پنجره

"در در "رو نگاه کنی.

صدای زنگ تلفن رو که می شنوی یا گوشی تلفن رو که دست من می بینی شروع میکنی به گریه و میخوای

گوشی تلفن همش دست شما باشه .دستم رو که به گوشی نزدیک میکنم صدای اعتراضت بلند میشه به

خاطر همین یا باید یواشکی با تلفن صحبت کنم که شما نبینی یا گوشی دست شما باشه و من از روی

آیفون صحبت کنم.

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رضا
3 اسفند 90 14:36
سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم، خیلی خیلی خوشحال می شم تشریف بیارید تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com
خاله جون...
3 اسفند 90 15:48
بازم سلام...
ممنون بابت فرستادن اون فایل آموزشی ولی کامپیوتر من متاسفانه نتونست اون فایلو باز کنه...
میشه لطف کنید همین جدا کردن تصویر از زمینه و کپی کردن اون روی زمینه دلخواهو برام توضیح بدید!!!حالا یا همینجا یا بفرستید به ایمیلم هر جور که راحتترید خیلی ممنون میشم...
شرمنده بهتون زحمت میدم

اره عزیزم سر فرصت ایشالا واست میل می کنم

مامان آرینا موفرفری
3 اسفند 90 15:51
ای پسره شیطون بلا.
مریم
3 اسفند 90 16:08
شو سيسموني و لباس هاي ماركدار كودكان. روز يكشنبه 7 اسفند ماه 1390 ساعت 17-21 . مكان: غرب تهران براي اطلاع از آدرس دقيق و هماهنگي ورود و دريافت دعوتنامه با ما تماس بگيريد. http://babybrandsstore.blogfa.com/
مامان طاها
3 اسفند 90 17:03
ای پسر شیطون خاله.
مامان طاها
3 اسفند 90 17:03
شیطونی هاتم مثله خودت شیرینه.
مامان طاها
3 اسفند 90 17:11
خصوصی داری عزیزم.
nina
4 اسفند 90 15:12
سلام خانمی ممنون که سر زدی.همیشه خوش باشی گلم.
مامان طاها
5 اسفند 90 10:56
سلام روزتون مبارک
مامان طاها
5 اسفند 90 10:57
نه نمای کلیش کاره خودم نیست.